[ LUGOS ] POP3

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Sob Mar 4 15:34:23 CET 2000

HI!
V enem intranetu z mesanimi sistemi (2x linux + nx Win 95/98) sem
instaliral mail streznik (uporabil sem postfix) tako, da lahko
uporabljajo tudi adrese ime.priimek na domena. Taisti racunalnik uporabljam
tudi za pop3 streznik, da si lahko vsi snamejo posto. Za POP3 sem
uporabil gnu-pop3d, ki sem ga aktiviral tako, da sem popravil
inetd.conf.
Iz drugega rac. z Linuxom lahko brez tezav poberem posto s tega POP3
streznika. Zalomi pa se, ko hocem posto prebrat iz Win98 racunalnika.
Le-ta namrec pri pobiranju poste javi, da se je konektal in da hoce
pobirati posto, potem pa ne stori nic. Po 60s se pojavi sporocilo, da
poste ni mogel pobrati, ker se mu POP3 streznik ni oglasil oz odgovoril
(ali nekaj takega).
A mogoce ves, kaj bi to lahko bilo? Je potrebno kaj dodatno nastaviti v
Linuxu, da bodo tudi Win98 lahko pobirali posto. Je mogoce to kaj
povezano z avtorizacijo?

Hvala v naprej.

        Lep pozdrav
                Dejan