[ LUGOS ] deljenje datotek

David Balazic david.balazic na uni-mb.si
Sre Mar 1 16:49:15 CET 2000

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Recimo, da imas originalno datoteko z imenom arhiv.zip. Potem na linuxu
> reces
>
> split -b 1400k arhiv.zip arhiv
>
> Dobis bos nekaj datotek z imenom arhiv.xx, pri cemer bo xx zaporedje crk,
> recimo aa,ab,ac,ad,ae,...,az,ba,bb,...
>
> Potem to spravis na DOS/Win masino, vse datoteke v en direktorij, nato pa
> reces takole:
>
> copy /b arhiv.aa+arhiv.ab+arhiv.ac+...+arhiv.xy arhiv.zip

jaz sem uporabljal copy /b prvi.del/b + drugi.del/b + tretji.del/b
komp.let/b
/b pomeni delovanje v binarnem nacinu, sicer bo DOS ( ali njegova
inkarnacija )
dobil napad kreativnosti in zacel dodajati neke ASCII finte in bo tako
pokvaril
datoteko.
Nisem preprican za prvo /b opcijo , vem pa da nisem dobil pravega
rezultata brez
opcije /b za VSAKO datoteko.
Mozno da so razlike med DOS/win3.x/win95/winNT/win-whatever.
Probaj !

Kar se delitve datoteke na windows tice , mislim da ni poleg nobenega
orodja , ki bi to omogocal, ampak je potrebno kakega instalirati.
Poskusi kaj najt na recimo <http://tucows.siol.net>

--
David Balazic

Dodatne informacije o seznamu Starilist