[ LUGOS ] route (fwd)

tJaZy rachek na kibla.org
Sre Mar 1 08:52:38 CET 2000

On Tue, 29 Feb 2000, Bostjan Bubnic wrote:
> Najbrz, si spregledal moj "na kratko" v uvodu. Ce napisem sirse:
Res je!:>))

> - IG(R)P pomeni Interior Gateway Protocol, kar bi nekako pomenilo
> "notranji" usmerjevalni protokol. Sem spadajo vse implementacije, ki se
> uporabljajo v internetu (ne glede na uporabljani algoritem); za razliko od
> EG(R)P ali "zunanjih" pristopnih protokolov (poznam BGP, ostalih ne),
> katerih namen je povezovanje vecjih medmrezij, torej Interneta.
Ta razlaga bo prav gotovo razsirila moja obzorja o teh receh. :>)

> To je teorija. Prakticno pa je lahko OSPF uporabljen za oboje, s to
> razliko pac, da ce routa kot Internet (EGP), pri tem uposteva tudi
> politicne parametre :-). Prakticni primer ja pa nas Slovenski zavistni
> vsakdan: traceroute iz siola na medinet in obratno.
To je res zaradi politike: ni pogodbe o peeringu preko SIX-a, sicer pa
ima( oz. naj bi imel) SiOL zelo hude ideje glede tega. Ni pa to samo
Slovenski vsakdan,tudi drugod po svetu veliki jeb*** majhne. Tocno pa ne
vem,na Medinetu sem komaj 3 teden.

> Glede ciscota bolj off topic: IGRP je cisti link state protokol (razvit od
> te firme), razlicica EIGRP pa je res hibridni sistem, ki naj bi pobral
> dobre stvari od obeh. Iz mojih izkusenj je res samo izboljsana verzija
> IGRP-ja: zato sem ga dal tja.
IGRP je res distance vector(kot si napisal v naslednjem mailu),sem
pogledaj v knjigo :)), in se vsem morebitnim prizadetim opravicujem,ker
navajam neresnicne informacije.Bil pa sem (skoraj)popolnoma preprican,da
je link-state.

Sicer pa je debata ze hudo OFF TOPIC,in predlagam,da debatirava o
tem na private(ce ze:>) ).

LP!
t.

LeP PoZdRaV,