[ LUGOS ] Centralno spreminjanje accountov

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Sre Mar 1 16:39:00 CET 2000

Zivjo!

Zanima me kako bi najelegantneje resil "razmnozevanje" in
"sinhronizacijo" accountov n delovnih masin s serverjem.
Rad bi namrec centralno spreminjal /etc/passwd in /etc/shadow na
serverju, ostalih n masin pa bi se na novo stanje sinhroniziralo recimo
ob vsakem rebootu oz. rocno po potrebi.

Bi to slo s skripto, ki bi skopirala omenjeni dve datoteki na lokalno
masino oz. ali kaj v tem stilu ze obstaja, da ne bom odkrival tople
vode...?
recimo:
su remote_admin -c "rsh linux.server get_passwd" > /etc/passwd

Ali bi moral se kaj drugega kopirati oz. spreminjati?

Obenem me tudi zanima, ce in s cim se da sinhronizirati samba passworde
na Linux serverju (oz kar. native passwde na Linux serverju ,ce so isti)
z NT-jevimi passwdi na delovnih masinah.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist