[ LUGOS ] kernel prevajanje

Gregor.Pipan na ijs.si Gregor.Pipan na ijs.si
Tor Mar 7 07:27:23 CET 2000

On Sun, Mar 05, 2000 at 08:00:45PM +0100, linman wrote:
> Zdravo!
>
> Pri prevajanju jedra mi je make veckrat izpisal dve sporocili:
>
> - make[3] *** Warning:  Clock skew detected. Your build may be incomplete.
>
> - make[3] *** Warning:  File '/usr/src/linux/-2.2.12/Rules.make' has modification time
>   in future

sporocila so zelo deskriptivna, ko je make pogledal datum
na datotekah, je ugotovil, da ima datoteka datum postavljen v
prihodnost. to mu naceloma ni nic
usec, ker glede na datum on doloci ali je potrebno
dolocene stvari prekompajlirati ali ne.

-> do tega pride, ce delas preko vec pacunalnikov (ftp.,nfs)
ki imajo zamaknjeno uro.

resitev, najenostavneje shrani .config file, in razpakiraj
vanila kernel