[ LUGOS ] PLAKATIRANJE!!!!

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc na guest.arnes.si
Sre Mar 15 18:55:23 CET 2000

Glede plaketiranja ce se da dobit se kaksne plakate? Jst lahko ksnga
prpopam v gimnaziji Vic. Ce rabte se ksn plakat na obmocju Logatca tud
lahko pomagam.

lp, tilko

	       Tilko alias Tilen Kranjc, student of GimVic
		         tel.No.: +386 61 744 073
	    GSM: 041 889 133; email:tilen.kranjc na guest.arnes.si
My wife have root privilegies on me! ;-]

Dodatne informacije o seznamu Starilist