[ LUGOS ] Kam gre Linux ? Ali gremo za njim ?

tJaZy rachek na kibla.org
Sre Mar 29 19:32:53 CEST 2000

On Wed, 29 Mar 2000, Andrej Komelj wrote:
> Imas kaj konkretnega v mislih (zadnje case niti ne sledim novicam) ali
> samo trenutne trende, ko se software z vsemi win znacilnostmi
> (bloated, "I wanna crash the system, mommy") prenasa na Linux...?
verjetno Rok misli prav to. Sicer sem jaz nekaj podobnega slisal ze v
zacetku lanskega leta,ko je Linux(po zaslugi 2.2.0 kenela) poslal velik
bum,ces,da sedaj je pa konec,Linux bo itak shit postal,gremo nazaj na
BSD,ipd ... se pa se do danes nisem opredelil do tega.

> Si pripravljen zamenjati SysV init skripte za BSDjevske? :-)
Emh,sem se pa ze opredelil do tega:BSD ima startup-shutdown in nasploh
urejenost inita totalno v ku***. In to je do sedaj edino,kar mu (ZELO!)
zamerim. Sicer pa smo se pred kratkim,2-3 tedne, na firmi pogovarjali, da
kar se tice exoticnega HW-ja in podobnih stvari,bodo v prihodnosti prav
gotovo v odspredju WinNT in Linux,BSD pa .... heh,ce BSD pac nebo vec
vredu,bo pac treba it na Linux.

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK