[ LUGOS ] PLAKATIRANJE!!!!

Mitja Novak mitja na mail.velenje.cx
Pet Mar 17 13:26:26 CET 2000

Ma .... Imas se pravico pritozit ne da bi pol kaj vech placal.
nam ko so cesto delali so vse mejnike zasuli in smo se prtozli eno 4x pol
so pa spucal pa smo zacel placevat cesto.... Lepo se pritozi potem pa bodo
tak povedali in argumentirali zakaj so jih odstranli in kje pise da neb
smel bit gor in itd. Ce bodo vse to navedli in ce je res bo pac treba
placat. Drugac se pac se enkrat pritozis in poves da pa c to ni res ker
like ni tam napisa ko so oni rekli ...:)

Dodatne informacije o seznamu Starilist