[ LUGOS ] CdRecord

Armando KOVACIC armando.kovacic na renault.si
Sre Mar 29 19:10:13 CEST 2000

mkisofs -o image.iso -a -d -L -R -T -v -x /proc -x /dist/bla /dist

# -o output filename
# -a include all files (even backup ~, *.bak
# -d dont add trailing dot
# -L allow leading dot
# -R RockRidge - dolga imena, pravice...
# -T delaj TRANS.TBL
# -v verbose
# -x exclude
# /dist je tam, kjer so podatki

S temle si jaz obicajno naredim iso image, pecem pa na eni drugi
masini, ker na linuxu nimam pekaca...  Zadeva je normalno
berljiva na Linux/Win itd.. Vec o tem in kako naredis bootable
CD = 'man mkisofs'

Lahko pa seveda naredis kar 650 Mb file z 'dd', na njem naredis
ext2 filesystem, mountas kot /dev/loop, napolnes podatki in
ga zapeces. Potem lahko tak cd kar mountas kot ext2fs, ni pa
dosegljiv iz DOS/Win

Res pa je, da je en lep HOWTO na to temo...

Armando | lp

Domen Semolic wrote:

> Pozdrav!
>
> Vem, da obstajajo howto-ji pa man-i pa faq...ampak to ni tko razlozen kot bi moglo bit.
> sigurno pa je tle kdo ki je ze delal z cdrecord-om pa mkisofs in tako dalje....
>
> Rad bi naredil en cd z distribucijo (debian) pa pac pomembnimi fajli (etc, bin, sbin...)
> pa kernel 2.2.14 da bi mi to zbootal z cedeja...
>
> Prosil bi ce mi kdo samo razlozi kako se to lepo nardi,(lahko tud privat) ...da nebi tle
> cedeje kuru brezveze...
>
> Hvala
>
> Lp,
>
> Dodo