[ LUGOS ] Problem s slikcami v LaTeX-u

jurij.rescic na fkem1.lu.se jurij.rescic na fkem1.lu.se
Pet Mar 10 12:02:18 CET 2000

> Lep pozdrav,
>
> V Windowsih napravljen file v katerega se je vneslo EPS ali WMF sliko,
> se v UniXu noce pokazat. Ali mi lahko kaksen strucko pomaga iz zagate.
> Gre seveda za DVI file.

Ce imas DVI file, potem imas verjetno tudi TEX file.  Prenesi se tega
v Unix, pa EPS slike tudi in ponovno prevedi.  xdvi po mojih izkusnjah
pri
prikazovanju dokumentov z grafiko pogosto kiksa, tako da vedno naredim
PS file in pogledam nato tega.  Kaksnih drugih formatov pa ne
uporabljam.

Moj TEX file izgleda priblizno takole:

\documentclass[10pt]{article}
\usepackage{epsfig,eepic,rotating,changebar}
\epsfig{file=slika1.epsi}

Najprej imam sliko v PS formatu, potem pa jo pretvorim v EPS:
ps2epsi slika1.ps -> dobis slika1.epsi

Lep pozdrav,
            Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist