[ LUGOS ] se enkrat vec vprasanj

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Mar 17 12:39:21 CET 2000

On Fri, Mar 17, 2000 at 02:45:46AM +0100, S57NTY wrote:
> Ja to mi je jasno. Kar se tice teh skript imam slabe izkusnje. Ze lani, ko
> sem prvic instaliral rh5.2, sem zaradi teh skript obupal. Tokrat ne bo tako.
> Spravil se bom se enkrat v help datoteke, prebrskal knjige in net. Se pa
> spomnim od lani, da sem imel tezave s ppp-jem. Ime in geslo je slo se v
> redu, ko pa se ja zastartal ppp, me je vsakic vrglo ven. Bom to ze nekako
> resil.

http://borut.rulz.org/PPP/

Tam so navodila za redhat 5.2. Ce me spomin ne vara, se procedura ni bistveno
spremenila od takrat. Ce pa se je, bi se priporocal za popravke in po
moznosti tudi screenshote.

Borut
borut.mrak na ijs.si
APPLE: Arrogance Produces Profit-Losing Entity

Dodatne informacije o seznamu Starilist