[ LUGOS ] nekaj vprasanj o latexu

Mitja Udovc mitja.udovc na mf.uni-lj.si
Pon Mar 13 14:50:02 CET 2000

Slike ze prikaze pravilno samo potrebno je nekaj reloadanja in podobnih vaj
(kdvi),
xdvi mi pa ni vsec, ker ko enkrat naredim zoom ga ne morem vec toliko
pomanjsati
da bi vsaj priblizno dobil celo stran na ekran.

lp Mitja

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Metod Kozelj
Sent: Monday, March 13, 2000 1:00 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] nekaj vprasanj o latexu

Howdy!

On Mon, 13 Mar 2000, Mitja Udovc wrote:

> 2. xdvi in kdvi imata tezave z eps slikami. V kghostscriptu pa ni tezav.
Ali
> ima kdo ze narejen skript za emacs (auctex) kjer bi mi avtomatsko
> prikazal ps file?

Ne uporabljam KDE, tako da za kdvi in kghostscript ne vem ... xdvi pa
pravilno prikaže eps slike, če najde ghostscript, torej binary 'gs'.
Vse skupaj pa blage veze nima z emacsom.

Peace!
  Mkx

---- perl -e 'print
$i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'

Dodatne informacije o seznamu Starilist