[ LUGOS ] newcomer

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pet Mar 31 11:06:50 CEST 2000

On 31-Mar-2000 Boris ©kraban wrote:
> Yoohoo!
>
> Ok, mi lahko kdo pomaga na internet preko LANa?
Ce se ne motim, obstaja na RH en programcek, ki se imenuje netconfig.
Tam nastavis vse v zvezi s svojo mrezo in to je to.

Preden ga pozenes, je dobro vedeti, katero mrezno imas, naslov
DNS in gatewaya ter ali na mrezi uporabljas DHCP ali ne.

> Pa ne me posiljat na howto in podobne...
Brez HOWTOjev in man page-ov bos na vsakem unixu samo vegetiral,
vsakic, ko bos kaj hotel, bos spravljal ob cas in zivce vse, od
katerih bos hotel odgovore na vprasanja, ki jih lahko preberes
v najblizjih dokumentih. In ne, "nimam casa" ni dober izgovor >:).

Dodatne informacije o seznamu Starilist