[ LUGOS ] Timeout na win klientih

STUDIO TRG studiotrg na studiotrg.si
Sre Mar 29 17:07:33 CEST 2000

Vsem skupaj najlepsa hvala...
Problem je bil (kot sem napisal) v win98 racunalnikih in ko sem popravil
register, kot mi je predlagal bostjan, so se nepredvideni dialouti koncali.

Imam pa se en drug problem... Ko iz win racunalnika sprozim povezavo, se
linux poveze, potem pa program na windowsih kar nekaj casa caka, preden
zacne s povezavo. Vcasih mi celo napise, da strani (ali mail streznika,
ipd.) ne more najti, ko stran ponovno nalozim (npr. refresh v IE), se ta
nalozi pravilno. Povezujem se z ISDN tako da timeout zaradi modema ne pride
v postev. Povezava iz linux box deluje v trenutku (npr. ping). Tako, da
mislim, da mora biti nekaj pri nastavitvah IP Masquerading-a. Sicer sem
prebral ze dosti na to temo, vendar mi je uspelo najti samo tole:

-------------
# This section manipulates the Type Of Service (TOS) bits of the
# packet. For this to work, you must have CONFIG_IP_ROUTE_TOS enabled
# in your kernel

# Set telnet, www, smtp, pop3 and FTP for minimum delay
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 80 -t 0x01 0x10
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 22 -t 0x01 0x10
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 23 -t 0x01 0x10
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 21 -t 0x01 0x10
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 110 -t 0x01 0x10
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 25 -t 0x01 0x10

# Set ftp-data for maximum throughput
ipchains -A output -p tcp -d 0/0 20 -t 0x01 0x08
------------------

Vendar mi je tole delovalo samo dva dni, potem pa je naenkrat vse bilo po
starem ???
Mozno je, da sem sam spremenil kaksno drugo nastavitev, toda ne spomnim se
katero (ce sem jo sploh).

Se enkrat hvala za pomoc,

lp,

Luka
p.s. So tole prevec osnovne stvari, da bi jih spraseval tukaj (in vam filal
mailboxe)??

Dodatne informacije o seznamu Starilist