[ LUGOS ] Informix (bilo je Re: oracle)

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Sre Mar 15 16:38:30 CET 2000

"Branko F. Gračner" wrote:

> poskusil sem tudi z informixom 7.3, ki je na linuxu deloval celo tako
> slabo, da je malce večja serija navadnih fetchev ali insertov
> povzročila padec povezave med klientom in strežnikom.

Katero različico Informixa in na kateri distribuciji Linuxa?  Informix
v7.30UC7 je imel težave z glibc 2.0, s SuSE Linuxom 6.2 (libc 2.1.1,
Intel-SMP) pa ni videti, da bi imel kaj več hroščev kot v drugih
platformah ...

Verjetno pa si različno predstavljava "malce večjo" serijo zahtevkov.
:-/

> informix 2000 sicer deluje veliko bolj stabilno na linuxu, a slab
> okus ostaja ...

Informix 2000 si torej že preizkusil?  Ali deluje tole?

	CREATE TEMP TABLE temptable ( sflt  smallfloat );
	INSERT INTO temptable VALUES (1e-38);

V priročniku "Reference Guide" namreč piše, da ima smallfloat isti
obseg kot C-jevski float, zgornji primer pa pri meni kljub temu sproži
podkoračitev obsega z napako #1222: "Value will not fit in a
SMALLFLOAT".  Pa tudi na Sinixu in SCO-ju, ne le na Linuxu.  :-(
--
	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist