[ LUGOS ] dialin - hopefully 4 the last time

rok lugos na s-je.sik.si
Čet Mar 23 20:35:45 CET 2000

mnja... spostovani $USER-ji na lugos-listi :)
nekako sem nastudiral problem dialina. nekako sem ugotovil, da se napaka
skriva v tem, da moja kista noce podati svojega ipja (local-ip) tistemu,
ki klice. tako je bilo v syslogu:
pppd[551]: Could not determine local IP address
in se drug primer
pppd[3325]: no PAP secret found for ppp

avtentikacijo sem poskusil z pap + pap-secrets in pap + /etc/passwd. v
pap.secrets sem namesto "ppp * ppp *" vpisal "ppp 192.168.0.1 ppp *" in
takrat je napisalo tisto no PAP secret found... pri
/etc/passwd sem vstavil "* * "" *" in potem zamenjal z "*
192.168.0.1 *" anyways... ne vem, zakaj bi se to dogajalo... je morda
kriva distribucija? imam slack 7. na roke skompajan pppd (isto je bilo z
prilozenim). mnja.. prosu bi kaksnega nadobudnega linuxasa, ki ima slacka
7, da poskusi postaviti dialin server. meni je zmanjkalo idej :(

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist