[ LUGOS ] slike --> php --> mysql

A Bear With No Brain At All vini na refosk.rula.org
Sre Mar 1 15:48:09 CET 2000

>zanima me ali je mozno preko php-ja v mysql spravit slike (ala .jpg .gif,
ipd)?
>kaksen tip naj bi imel field v katerega bi zadevo shranil?

je mozno... tip naj bi bil blob (pac eden od blobov - odvisno kako velike
slike zelis notri spravit)

>do sedaj mi je uspelo preko phpja sliko spravit na masino in potem v mysql
vpisat lastnosti le te. edino kar mi nikakor ne gre je kako zraven spakirat
se binary filet. :-/

binary filet preberi v string in ga zapisi v uni field... zdej ne vem tocno
kako naj bi spravu v string, ker moras nekje mal "\"jev nafilat... bom doma
pogledal kako mam narejen pa ti se sporocim...

Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist