[ LUGOS ] linuxconf

Bosnjak Zoran RDVV bosnjak na iskratel.si
Sre Mar 15 15:59:24 CET 2000

Zdravo!

Pri linuxconf se je nekaj resno zataknilo. Problem je sledec:
Ce kot root pozenem linuxconf in zelim konfigurirati npr. web server (to
izberem v levem oknu), se mi v desnem oknu pojavi nekaj tretjega (v mojem
primeru okno od samba-e). Izgleda, kot bi se mu pokvarila "interna baza".
Podobno je tudi pri konfiguriranju drugih stvari. Stvar je enaka v graficnem
in terminalnem nacinu.

A obstaja nacin, da to bazo (ce obstaja) nekako osvezim? (v stilu: linuxconf
--refresh) Kako to resiti?

Problem se je pojavil, ko sem dva rpm paketa odinstaliral in enega od njiju
ponovno instaliral s programom rpm.

lp in hvala za odgovor,
Zoran Bosnjak

Dodatne informacije o seznamu Starilist