[ LUGOS ] kodiranje gesel

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Mar 13 12:25:56 CET 2000

On Sun, Mar 12, 2000 at 09:42:03PM +0100, David Klasinc wrote:
> Ce bos napisal tak program bo nucal priblizno 1000 let da ti to
> naredi... Po tamalem... Slack7 podpira PAM, zamenjaj crypt, da ne bo vec
> md5 in bi zadeva morala spilat.

Po mojih izkusnjah tudi MD5 crypt spozna, da je geslo v /etc/shadow narejeno
s starim cryptom, in ukrepa temu primerno. (beri: vneseno geslo encrypta
s staro funkcijo crypt(), tako da vse deluje OK)

Ko pa bo user prvic spremenil geslo, bo sistem uporabil MD5.

Borut
borut.mrak na ijs.si
APPLE: Arrogance Produces Profit-Losing Entity

Dodatne informacije o seznamu Starilist