[ LUGOS ] Particioniranje

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Mar 7 00:57:58 CET 2000

Yo!

On Mon, 6 Mar 2000, Alen Loncaric wrote:

> Imam dva diska enga 540mb in na enem drugem particijo za linux 1,5gb in sedaj prosim naj mi en zares izskušen linuxaš napise kako si naj postavim particije kot npr
> / =100mb
> /boot = 200mb
> in tako dalje

Pa kaj kompliciras? Kaj bos pa pocel na tej masini? Ce bo to workstation
potem naredi enostavo dve particiji, eno linux nativ in eno linux swap.
Prav nic ni treba komplicirat s particioniranjem. Komu na cast. To je bilo
vcasih ko si imel recimo 5 diskov po 200MB in vski so bili prav pocasni.
Zdaj imas UDMA33 ali celo UDMA66 in ne vem zakaj bi kompliciral. Ce mislis
poganjati kaksne hude memory consuming programe potem kar na kompletnem
540MB disku naredi swap particio, una 1.5GB pa naj bo / in to je vse.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist