[ LUGOS ] LILO - problem

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Pet Mar 3 12:13:33 CET 2000

On Fri, Mar 03, 2000 at 10:48:22AM +0100, Mirč Činku wrote:
> Moja tezava se glasi:
> Ker sem moral na novo poinstalirati WIN, sem seveda izgubil LILO in zaradi tega ne pridem vec do LINUX-a (Corel).
> Masino torej dvignem z "rescue conzole" in ko dobim prompt, naj bi zmountal root na mojo particijo /dev/hda2, kjer se nahaja linux.
> mount root=/dev/hda2
>
> Tu pa se pricnejo moje tezave, saj mi masina javi:
> mount: can't find root=/dev/hda2 in /etc/fstab or /etc/mtab
> Ali to pomeni, da moram v teh datotekah sam definirati /dev/hda2? Ce to drzi, kako to storim (vsi moji popravki so se izjalovili)?

> [...]

Vse, kar moras storiti je tole:

Ko LILO izpise

LILO boot:

mu vpises takole:

LILO boot: mount root=/dev/hda2

Ce je to slackware boot floppy (bare.i).

Z njim se da vse resiti, dobis ga pa na ftp.cdrom.com oz. mirrorjih,
eden njih je tudi ftp.arnes.si ali tudi ftp.fpp.edu.

slackware/bootdsks.144/bare.i

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist