[ LUGOS ] Oracle 8.0.5.1 EE na slackwaru

Branko F. Gračner branko na edico.si
Čet Mar 23 10:45:30 CET 2000

postavljam oracle verzije iz subjecta na slackwaru 7 (kernel 2.2.14 )...
hotel sem spreminjati parametre jedra (SHMMAX & co.) pa potem ni več delal
apache... sem prekompajlal nazaj ... in sedaj, ko hočem narediti novo
bazo...
Oracle8 Enterprise Edition Release 8.0.5.1.0 - Production
With the Partitioning and Objects options
PL/SQL Release 8.0.5.1.0 - Production

SVRMGR> connect internal
Connected.
SVRMGR> startup nomount
ORA-07279: spcre: semget error, unable to get first semaphore set.
Linux Error: 28: No space left on device
Additional information: 200
Additional information: 2
no space left on device ? prostora je 4 gb ... v init.ora pa tudi nisem
prevelike cifre napisal. dodal sem patch za glibc 2.1 in se je namestil brez
problema. na redhatu sem stvari veliko preprostejše spravil do delovanja...
kaj delam narobe ?

Pozdrav, Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si