[ LUGOS ] se enkrat vec vprasanj

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Mar 17 03:01:25 CET 2000

Yo!

On Tue, 14 Mar 2000, S57NTY wrote:

> 4. Kje naj v Linuxu povem modemu naj ne caka na znak centrale (X3),
> uporabil bi kar interni program rp3. Saj veste kaj mislim, modem se
> pripravi na klic, potem pa se ne zgodi nic.

Jaz ne vem ce sploh se kje obstaja kaksen modem vrez nvram-a. Vsi modemi,
ki sem jih do zdaj imel od 300 bps naprej so imeli moznost za shranitev
vsaj enega nastavitvenega profila...

Torej pozeni minicom ali pa katirikoli terminalski program pod dos/win in
vtipkaj atx3 in nato se at&w. Od tu naprej je tvoj init string samo se
atz, sicer pa to vse pise v navodilih, ki si jih dobil zraven modema...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist