[ LUGOS ] Instalacijski Paketki

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Čet Mar 2 23:54:28 CET 2000

>Skoraj vsaka distribucija ima en svojo vrsto instalacijskih datotek.
>(Debian deb, Red Hat rpm, ...). Zanima me kako so ti paketki
>povezani med razlicnimi distribucijami in kje najdem program za
>instalacijo dolocenega programa v formatu deb, rpm, ali kaj tretjega
>(za rpm sem ga nasel) in ce moram pri tem na kaj paziti.

Med vsemi formati zna pretvarjati Alien.. najdes ga vsaj na
http://freshmeat.net .
˙
>Kako lahko naredim raw copy pod linuxu, pri cemer mislim kopija
>cele diskete tudi mozne bajte po samem koncu diskete.
>To moznost uporabljajo nekateri programi, ki zapisejo podatke se
>po samem koncu diskete, podobno kot overburn na CD-ju.

Ne vem kako mislis po koncu diskete ampak disketa je pac formatirana na
neko velikost in z ukazom dd (nekaj v stilu dd in=/dev/fd0 out=mojfajl
size=1440) pac preberes celo disketo v eno datoteko. Za tocno sintakso
si poglej man dd.

Dodatne informacije o seznamu Starilist