[ LUGOS ] Kam gre Linux ? Ali gremo za njim ?

MadDave maddave na spider.y0u.net
Sre Mar 29 13:51:55 CEST 2000

Howdy !!!

Iz log datotek nebos dobil nic kaj pravilen rezultat, zato ker vecina
uporabnikov uporablja Windowz za surfanje po internetu, je pa drugace
velik del linuxa oz. Unixa ki tece na streznikih ...

lp, MadDave

|Unix is like a wigwam -- no Gates, no Windows, and an Apache inside.|
| > FreeBSD < - > Power to SERVE <                                   |
| Open source software - with no walls and fences, who needs Windows |
| and Gates?							     |

Dodatne informacije o seznamu Starilist