[ LUGOS ] PATH variable v tcl skripti

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sre Mar 22 21:40:52 CET 2000

* On 22-03-00 at 21:31 Branko F. Gračner (branko na edico.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> zakompliciral si do obisti. torej ? a bi rad vncserver pognal iz skripte ?
> setenv, izvedeš program in env izbrišeš ... ali kakšna bolj eksotična
> varijanta ? bodi malce bolj jasen.
>
> Brane
+----and here the quote ends----+
Sorry za komplikacije..

Rad bi torej naredi sledeče:
Skripta naj bi zagnala vncserver, ki pa za to, da se sam zažene potrebuje imeti
dostopen drug progam (Xvnc), se pravi, da mora biti tudi ta drugi program
nekako v $PATH-u. To deluje v konzoli cisto ok, saj je $PATH pravilno
definiran, tako, da sta oba programa dosegljiva v sami skripti pa mi to ne
deluje... kako bi naredil torej, da izvrsim vncserver tako, da bo poiskal tisti
Xvnc v nekem določenem $PATH-u (oz. da bo vsel za privzeto $PATH določen v
shell-u).

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist