[ LUGOS ] Particioniranje

Bostjan Hojkar hob na kss-loka.si
Pon Mar 6 23:00:01 CET 2000

At 18:35 6.3.00 +0100, you wrote:

>Zakaj bi pa rad imel malo morje mini particij? 2GB ni tako hudo veliko -
>odvisno pac od namembnosti. Ampak ce bos tisti dve particiji tako razkosal
>... rezultat bo ta, da nobena ne bo polna, prostora pa vseeno ne bos imel
>prida, ker bo na vsaki vsaj kakih 100MB slo v nic. oz. bodo neizkorisceni.
>
>200MB za boot. :)) A bos imel 250 jeder al kako? Se vec jih gre gor
>... :)
>
>Imej eno za 1GB (za polno instalacijo) za /, ostalo razdeli na /home in
>/usr/local. Ce bi dal namesto /usr/local posebej cel /usr, je lahko /
> [...]

Vec ali manj se strinjam le nekaj - izkusnje me ucijo da ce je to multi
user masina naredi particije tako, da bodo tisti deli, ki jih lahko zafila
user ali kaksen syslogd loceni od sistema. Tako bo sistem deloval bolj
robustno tudi ob "ekstremnih" situacijah.. se pravi /usr / /boot /bin /sbin
in podobno kar lahko pise samo root na svoji particiji, /tmp /var /home in
se kaj pa na drugi(h). Kako velike particije bojo pa je cisto odvisno od
tvojih potreb in tega kaj bos imel instalirano. (pa ne pozabi na swap :) -
vcasih so nas ucili swap = 2xRAM, zadnje case pa ne vem ce bi to se
drzalo.. odvisno spet kaj pricakujes na masini)

Hob
---
KSS Skofja Loka - System administrator - hob na kss-loka.si
...Life! Don't talk to me about life!

Dodatne informacije o seznamu Starilist