[ LUGOS ] Tezave z demand opcijo pppd-ja

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Mar 29 13:48:16 CEST 2000

<metod na amis.net> @ Wed, 29 Mar 2000 - 11:52 >Re: [ LUGOS ] Tezave z demand...

> Skoraj 100% sem da bo neki v zvezi z dnsjem.
> Potem pa popravi to da dns en bo vec iskal po internetu.

En kratek howto:

LAN ima IP 192.168.0.0
Linux, ki je GW ima ip 192.168.0.1

na ostalih postajah nastavid da je default gw 192.168.0.1
ter da je dns streznik na 192.168.0.1.

Ce nimas postavljane Sambe ter WINS streznika na njej, potem je dobro da
na Windows postajah v C:\windows\hosts vpises imena ter IP postaj na LANu.
Na Linux jih vpises v /etc/hosts

Se bolje se si postavis kaksno "navidezno" domeno in dns streznik na
192.0.1 nastavis tako da deluje na njem.

v /etc/named.conf
napises pod
forwarders {x.x.x.x; z.z.z.z;};
x.x.x.x je ip stevilka dns streznika tvojega isp
pod z.z.z.z pa lahko dodas se kaksen drug streznik....

forward-only

v /etc/resolv.conf vpises (ce nimas svoje "fake" domene)
search arnes.si - ce si na arnesu
nameserver 127.0.0.1 - ce imas dns streznik na linux gw

ce si npr. naredis "fake domeno" npr. moj.lan, potemnapisi tako
search moj.lan

nameserver ostane isti.

--
               > All the standard disclaimers apply. <