[ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

Saso Tavcar Saso.Tavcar na select-tech.si
Pon Jun 12 15:05:56 CEST 2000

Napisal si :
>AMD > XXK)
>Ne, takih plat ni, ker bi bile prezapletene.

Ni cisto tako. Teoreticno imas lahko dva procesorja razlicna (MHz) z istim
stepingom in razlicno frekvenco (vsaj pod linuxom), se pa potem v praksi
verjetno pokazejo kaksni problemi. Jaz tega se nisem probal, lahko pa
v bistvu z overklokanjem enega od procesorjev poskusim/poskusis. Bi bil
presenecen, ce bi to delalo zelo slabo (spet govorim za linux) oz. po mojem
dela boljse kot bi clovek pricakoval.

Pozdrav,
saso

Dodatne informacije o seznamu Starilist