[ LUGOS ] Znak za novo vrstico v bash lupini

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Jun 10 00:04:38 CEST 2000

> Ce bi se kdo rad lotil kakega vecjega skriptanja v bashu, mu
> namesto tega priporocam perl. Dosti bolj uporabno. In ko se ga
> enkrat naucis, imas vedno resitev za vsak problem na koncu prstov,
> samo se tipkovnico rabis. ;-)
> No, nekateri spet navijajo za python, ampak ga ne poznam.

Ne wem ce je bilo to namenjeno meni ali originalnem sprasevalcu...
Ampak jaz perl ze z veseljem uporabljam (in nasploh priporocam vsem, ki
zelijo veliko narediti v malo casa ... je pa za vecje stvari
problematicen zaradi
svoje navidezne nejasnosti...)
Nekdo me je celo obtozil, da ga 'zlorabljam', ker ga mnogokrat
uporabljam kot klasicen funkcijski jezik (ala c) z dodatki regexa...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist