[ LUGOS ] DivX pod Linuxom !

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Pon Jun 19 06:15:58 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000 00:05:12 +0200 (CEST), Polz of the SBT wrote:

>Hvala za tale post, preden je bil server slashdottan.

Zadeva je zunaj ene par dni, pa se ni prisla na Slashdot.. danes je,
kakor vidim.

>Zadeva preverjeno deluje, vendar je pocasna, vsaj na XF86 3.3.*

Ja, malo pocasneje je kot pod Windowsi..

>Z DRI, Xv extension in XF86 4.0 utegne biti hitreje - a lahko kdo to
>potrdi ?

Ja, avtor je nekje napisal, da je SDL se posebaj pospesen pod 4.0 .. me
zanima, koliko hitreje je vse skupaj.

>P.S. Koliko casa mislite, da bo tole dostopno, preden Microsoft vse
>vpletene upraviceno tozi in zapre site ? Na voljo namrec dajejo
>kar cel .dll, ki ga rabis za dekodiranje, kar PMSM ni dovoljeno.

Glede na to, da sam .dll ze kar nekaj casa krozi naokoli po moje ne
kmalu. Kakor jaz razumem, so fantje (in dekleta ?) vzeli originalen
M$-ov codec in ga spremenili v toliko, da zdaj spila/enkodira te
movije, pac reverse engeneering. Koliko je zdaj to legalno ali ni, je
seveda vprasanje, skupaj s tem, ali je sploh legalno, da si naredis
"kopijo" svoje DVD plosce ;-)

Dodatne informacije o seznamu Starilist