[ LUGOS ] latex -> PDF

Ales Smodis Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si
Pet Jun 9 13:40:57 CEST 2000

On Fri, 9 Jun 2000, Roman Maurer wrote:

> Če pretvarjaš v postscript, uporabi vektorske pisave in pslatex.
Z drugimi besedami, v glavi .tex datoteke vkljuci naslednji ukaz:
\include{pslatex}
Drugo vse ostane tako, kot si delal do sedaj.
(Seveda obstajajo tudi druge resitve, ki pa so bolj komplicirane.)

                                                    -AlesS
 aless na mars.s-gms.ms.edus.si                     We are the Linux.
 http://www.s-gms.ms.edus.si/~aless/             Windows is futile.