[ LUGOS ] printer

Ales Smodis Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si
Sre Jun 7 21:22:16 CEST 2000

On Wed, 7 Jun 2000, Nejc Novak wrote:

> Enkrat sm dal nekaj po nesreči printat. Pol sem pa printer ugasnil in se za
> stvar nisem več zanimal. Ko pa sem rebootal mašino, mi je vse skupaj začel š
> e enkrat tiskati. Stvar ima petdeset strani, meni je pa škoda papirja. Kako
> izbrišem to, čemur se v Windovsih reče "tiskalniši posel".

Ukaz lprm <username> izbrise vse dokumente uporabnika <username>,
ki cakajo v vrsti za iztis. Lahko uporabis tudi lprm <job>;
parameter <job> izves z ukazom lpq, ki izpise vsebino vrste, v
kateri so datoteke, ki cakajo na iztis. Ce imas vec tiskalnikov,
uporabi se parameter -P<printer>; <printer>je imas definirane v
/etc/printcap.

                                                    -AlesS
 aless na mars.s-gms.ms.edus.si                     We are the Linux.
 http://www.s-gms.ms.edus.si/~aless/             Windows is futile.