Fw: [ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

Aleš Jerman ales.jerman1 na guest.arnes.si
Čet Jun 1 17:23:44 CEST 2000

> To pomeni, da pri zagonu v runlevel 5 (graficni login) pride do napake (ne
> more zagnati X serverja). Zato se preklopi v runlevel 3 (text-only login).
>
> Preveriti moras, kaj ti izpise X server ob zagonu, verjetno prihaja do
> kaksne napake. Edino, kar je tezavno, je najti datoteko, kamor se
> izpisujejo sporocila.

Meni uspe zagnat X-e le z ukazom startx ta mi zažene default vmesnik (kde
ali gnome, torej switchdesk deluje). Če dam ukaz X mi sporoči napake, can
not connect to X server.
Se ti sanja kje bi lahko X server zapisoval napake?

Naj ponovim, napaka je nastala ko sem zaganjal en program nekaj podobnega
kot: Xsession. Mogoče bo kakšnemu pomagalo.

> Ali si sploh skonfiguriral graficni HW? Tip kartice, tip zaslona, stevilo
> barv, ....

Seveda sem, brez problema sem tudi zamenjal resolucijo iz 800*600 na
1024*768, torej to deluje.

> Peace!
>   Mkx
LP,