[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Jun 5 08:20:16 CEST 2000

Pozdrav,

a nebi bilo fajn, da bi LUGOS sestavil referencni cenik Linux storitev,
taksen, kot se naprimer na gospodarski zbornici dobi za Windowse. Tam
pise: instalacija WindowsNT streznika XXXSIT, FTP streznika XXXSIT, IIS...

Trenutno sem v zagati, koliko racunat za postavitev heavy load
WEB streznika, ce pa bi imel to listo bi pa podjetju samo pokazal URL in
ga napotil na referencni cenik in naj si pogleda kok kej stane.

Ce se nobenemu ne da in je interes, lahko jaz sestavim zadevo pa jo
pokomentirate in dopolnite, potem jo pa obesimo na LUGOS.

Nekoc se mi zdi smo tudi ze delali podrocne skupine instalaterjev, samo
zgleda da sem jaz vodu zadevo in je propadla :{

Rok Krulec

Portoroz, 05.06.2000 @ 08:05

Dodatne informacije o seznamu Starilist