[ LUGOS ] Printer

Janez Vratanar janez.vratanar na kiss.uni-lj.si
Pon Jun 26 10:10:17 CEST 2000

Zivjo!

Imam ene par vprasanj glede instaliranja printerja. Prebral sem cel
how-to in mi se vedno ni uspelo  ga usposobit, tko da prosim ce bi mi
lahko pomagali.
Imam HP-jev tiskalnik DeskJet 660C.......aha imam pa Slackware 7.0.

postopki, ki sem jih naredil:
-v komandni vrstici sem napisal lp=0x378,0.......ne vem ali je to prav
ali ne. A bi bilo v redu ce samo napisal lp=0x3bc,0 ...neki temu
podoben.0
-potem sm v /etc v datoteki printcap editiral tiste vrstice ka pisejo v
how-to-ju, neki
# LOCAL djet660C (ne vem na pamet kako to gre, v glavnem isto kot je v
how-to-ju, samo da sem zamenjal namesto djet500, al kaj je tam, djet660C
).
vmes sem se potem napisal vrstico ki pozene filter.........in filter sem
napisal tko ka je v how-to-jih. Zdej me zanima a se da kaksen spodoben
filter dobit ker jes jih ne znam prevec pisat? A more bit ta filter v
svoji datoteki in to v /var/spool/lpd/dj ?
-no in pol sm v /vat/spool/lpd naredil direktorij dj
- in ka sm potem en fajl naredu in napisal: lpr ime_fajla mi je samo
prazen list dal ven

Res............lepo vas bi prosil ce mi nekdo lahko razlozi kaj sem
naredil narobe, oziroma kako se usposobi printer:)

hvala lepa........Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist