[ LUGOS ] mutt

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Jun 15 12:13:04 CEST 2000

On Thu, Jun 15 2000, Jernej Horvat wrote:

> Pravzaprav bi rad imel podobno obnasanje kot Pine. :->

> ce kdo ve iz glave ali pa kje v mutt*.docs bi lahko to iskal....?

Po privzeti vrednosti je j (ali kurzor dol) bind-an na:
next-undeleted             j   move to the next undeleted message
J pa je bindan na:
next-entry                 J   move to the next entry
Se pravi ce hoces da ti kurzor skace tudi po zbrisanih sporocilh
si bindaj kurzor dol ali j na next-entry v .muttrc.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist