[ LUGOS ] php+apache

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Jun 23 00:22:45 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Jure Grom wrote:

> Zakaj pri kompajlanju php kod modul v apachu zahteva oz se nanasa
> modphp3_module, ceprav fajl sploh ne obstaja. php se skompajla brez

Poglej v arhiv, debata o prevajanju php in apache je potekala
pred kratkim v dopisnem seznamu lugos-prog na lugos.si

-------------------------------------
Prilagam del svojega odgovora iz omenjene debate:
-------------------------------------

Upam da se bom pravilno spomnil vse stikal, sem pa namestil priblizno
takole:

tar -xvzf apache_1.3.12.tar.gz
cd cd apache_1.3.12/
./configure --prefix=/opt/apache \
--enable-module=most \
--enable-shared=max
make
make install

#na ta nacin sem namestil apache z vsemi moduli.
#in apache mi je ze tekel preden sem se lotil
#namescanja PHP4

tar -xvzf php-4.0.0.tar.gz
cd php-4.0.0/
#Preverimo, ce je httpd v redu nastavljen:
[php-4.0.0]# /opt/apache/bin/httpd -l
Compiled-in modules:
http_core.c
mod_so.c
#Potem pa pozenes configure za PHP4
./configure --prefix=/opt/php --with-apxs --with-mysql
make
make install

#in vse se je namestilo automagicly.
# ko sem zelel dodati modul v httpd.conf sem
#opazil da je to naredil ze sam php.

Potem apacheja na novo zazenes in to je to.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist