Is: python ali perl Was: [ LUGOS ] Znak za novo vrstico v bash lupini

Jure Koren jure na hlod.net
Pet Jun 9 11:35:52 CEST 2000

On Fri, Jun 09, 2000 at 09:24:22AM +0200, Rok Papez wrote:

> Ali perl omogoca "telnet session"?
> Baje python vsebuje knjiznico s katero se lahko "skripta" telneta
> na remote mashino in tam izvaja ukaze... Jaz bi rabil nekaj podobnega in
> sem sedaj v precepu ali naj uporabim (se naucim) perl ali python.
> Ne poznam nobenega izmed njiju in me zanima "katero orodje je
> preprostejse za uporabo" v tovrstnem primeru.

Hja, holy war :)

Resno, jezika sta podobna, vsak ima svoje prednosti in slabosti.

Jaz perla ne obvladam, s pythonom pa se zdaj srecujem, pa mi
je vedno bolj vsec. Najbolje je, da na www.python.org pogledas
library reference manual, in zadeva ti bo takoj postala vsec :)

Za telnet library... gotovo jo lahko dobis tudi za perl, ampak
pri pythonu je ze built-in :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist