[ LUGOS ] Pomo (fwd)

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Čet Jun 29 08:06:16 CEST 2000

On Thu, 29 Jun 2000 00:59:49 +0200 (CEST), Miha Tom i wrote:

>Pozdravljeni!
>Hotel sem si instalirat RH 6.1 pa ne morem verjetno yaradi ata66...
>zanima me ce obstajajo kaksni driverji za  ata66. Imam pa Fujitsu 17G
>disk Abitovo plato MBD ABIT BE6 II 440BX AGP,UDMA66,ATX ce ima to
>kaksen pomen sploh..

Redhat 6.1 zal se ne omogoca instalacijo na UDMA66 diske. Za kaj takega
si je treba omisliti kak Suse 6.4, Slackware 7.1 ali kaj podobnega.

Za uporabljanje Redhata na UDMA disku je potrebno:

- preklop diska na UDMA33 kanal
- instalacija Redhata
- download kernel patcha is ftp.si.kernel.org
- patchanje kernela
- instalacija novega kernela
- preklop diska nazaj na UDMA66
- boot novega kernela, ki bi moral zaznati ta disk.

Dodatne informacije o seznamu Starilist