[ LUGOS ] Ethernet

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pet Jun 9 11:21:47 CEST 2000

On Fri, Jun 09 2000, Bostjan JERKO wrote:

> Kako prepreciti Linux-u, da stalno pregleduje ethernet mrezo ?
> PC je priklopljen na router z dial-up povezavo z Internetom in ko na
> PC-ju startam Linux, se povezava avtomaticno vzpostavi.
>
> Ce odklopim BNC kabel, pa dobivam sporocila o problemih z eth0
> (se poskusa priklopiti, na drugi strani pa nobenega).

Za to ni kriv Linux ampak tvoje aplikacije ki poskusajo sariti
po internet-u. Jaz sem imel tak problem ko sem Linux masino postavil
kot router in dial-up za kopico Windoze masin ki so hotele sariti
po internet-u. Stvar sem resil tako da sem z ipfwadm blokiral
SMB porte na Linux masini.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist