[ LUGOS ] RE:_[_LUGOS_]_Re:_[_LUGOS_]_Klonira? ?iso-8859-2?Q?nje_diska_prek_mreže

Bostjan.Kukovicic na vipap.si Bostjan.Kukovicic na vipap.si
Pon Jun 5 06:48:26 CEST 2000

Ni nujno, da ima samo še to opcijo. Obstaja tudi program GHOST, ki ga
lahko preizkusno verzijo dobiš na netu, s katerim lahko preko mreže
prekopiraš diske (popolna kopija - tudi boot), lahko tudi preko mreže
(za primerjavo, v istem PC-ju iz diska na disk -cca 600MB, mi je
prekopiral v cca 4 minutah).

> --
> If you learn from your mistakes you'll learn a lot today

Dodatne informacije o seznamu Starilist