Fw: [ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 1 14:51:56 CEST 2000

Howdy!

On Thu, 1 Jun 2000, Aleš Jerman wrote:

> Ko butam linux mi po butanju prikaze "lynx login:", to je vse lepo in prav. Potem pa
> mi vrze na zaslon še:
> -->
> switching back to runlevel 3
> INIT: Switching to run level:3
> INIT: Sending processes the TERM signal
> Starting pcmcia [OK]
> Starting linuxconf [OK]
> <--

To pomeni, da pri zagonu v runlevel 5 (graficni login) pride do napake (ne
more zagnati X serverja). Zato se preklopi v runlevel 3 (text-only login).

Preveriti moras, kaj ti izpise X server ob zagonu, verjetno prihaja do
kaksne napake. Edino, kar je tezavno, je najti datoteko, kamor se
izpisujejo sporocila.

> Xconfigurator sem pogal in dal, da mi po butanju zazene x-e,
> ampak nic od tega. switchdesk-kde mi deluje dokaj O.K..

Ali si sploh skonfiguriral graficni HW? Tip kartice, tip zaslona, stevilo
barv, ....

Peace!
  Mkx