[ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

STUDIO TRG studiotrg na studiotrg.si
Pon Jun 12 09:07:22 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Danilo Godec <danci na kibla.org>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Monday, June 12, 2000 8:15 AM
Subject: Re: [ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

> On Mon, 12 Jun 2000, Tomaz Ocepek wrote:
>
> > ABIT-BP6 podbipra vse celerone, lahko das gor en Celeron 366 in Celeron
> > 500 in bo zadeva delovala.
>
> SMP = Symmetrical Multi Processing
>       ^^^^^^^^^^^
>
> Mislim, da je s tem misljeno (tudi) to, da morata procesorja biti enaka.
>
>     D.
Iz bp6 manual-a:
-----------
To install two Socket 370 processors, we strongly recommend you to use the
same speed
CPUs. Otherwise, your system may not operating properly.
-------------

pa tudi:
------------
Based on peripheral specifications and other considerations, the BP6 SMP
(Symmetric Multiple Processor) function is designed for testing only. The
BP6
motherboard can't manage the SMP function alone. It must co-operate with the
CPU
and OS that support the SMP function. Therefore, any damage caused by
employing
an improper or OS will void the warranty.

Glede na to, da SMP dela bp, ceprav je napisano, da je to testna funkcija,
bi morala delati tudi procesorja z razlicnima frekvencama (da ne bo pomote,
procesorja istega tipa; z AMD-jem vsekakor to ni mozno)

lp,

Luka

Dodatne informacije o seznamu Starilist