[ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pon Jun 12 09:00:31 CEST 2000

On Mon, Jun 12 2000, Jure Koren wrote:

> Hmm, a se je ze kdo vprasal, kaj pomeni SMP?
>
> SMP pomeni Symmetric MultiProcessing, iz cesar lahko
> dovolj jasno sklepamo, da gre za enake procesorje, ter
> da z razlicnimi zadeva ne deluje. Ja, izvedljivo je tudi
> z razlicnimi, ampak potem to ni SMP in ne, native linux
> kernel tega ne podpira, pravzaprav je izraba vec razlicnih
> procesorjev navadno ze stvar aplikacije.

Seveda da je SMP, to samo pomeni da imas parno stevilo
procesorjev. Na to se nanasa tisti symetrical ne pa na
hitrost CPUja. Zakaj pa potem obstajajo primeri da so
ljudje cisto lepo uporabljali kombinacijo p100 + p133 ?
Svetujem da si preberes kaksno knjigo ki govori o
hardware-u, hitrost CPUja sploh ni vazna za kernel.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist