[ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Pon Jun 12 08:52:42 CEST 2000

Jure Koren wrote:

> Hmm, a se je ze kdo vprasal, kaj pomeni SMP?
>
> SMP pomeni Symmetric MultiProcessing, iz cesar lahko
> dovolj jasno sklepamo, da gre za enake procesorje, ter
> da z razlicnimi zadeva ne deluje. Ja, izvedljivo je tudi
> z razlicnimi, ampak potem to ni SMP in ne, native linux
> kernel tega ne podpira, pravzaprav je izraba vec razlicnih
> procesorjev navadno ze stvar aplikacije.
>
>                                 Jure

Vec razlicnih procesorjev je obicajno stvar operacijskega sistema, ki razlicne
procese razporeja med ralicne CPU. Seveda so tudi aplikacije lahko pisane (ali
prevedene) za vec CPU.
Po moje se prava prednost dveh CPU pokaze sele z uporabo Pentiuma 3, saj je pri
vec CPU kriticen dostop do RAMa in se se kako pokaze prednost P3 pred Celeronom,
ki jo ima zaradi vecjega in hitrejsega predpomnilnika.

Ajt,
Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist