[ LUGOS ] aktivna omrezna oprema z "load balancing"

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Pet Jun 23 08:52:56 CEST 2000

> On 22 Jun 2000, at 15:50, Tomaž Vochl wrote:
> rabim/iščem vaše izkušnje na tem področju.
> Zdaj grem gledati kaj /. uporablja.
Slashdot uporablja arrowpoint.

Obstajata dva arrowpointa, stotica in osemstotka. /. je uporabljal
stotico, ampak ji je pred kakim tednom/dvema zmanjkalo moci, zato so jo
zamenjali z osemstotko, ki je namenjena za Gbitna omrezja.

Bi pa morala stotica biti dovolj za povezave tam do par deset Mbitov na
sekundo.

Matija

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist