[ LUGOS ] Instalacija prek FTPja..

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Sre Jun 7 17:38:58 CEST 2000

Jurij Rakun wrote:

> Zanima me ce je komu uspelo instalirati linux prek FTPja?

Gre brez problema.

> Sam sem poskusal tako, da sem na eni od masin (z Win98) naredil streznik
> (FTP) s prog Serv-U in userju dodelil dostop do CDRom enote.

Verjetno je problem v (ne)razlikovanju med malimi in velikimi znaki v
imenih datotek. Tisti tvoj Win* FTP server dvomim, da servira pravilno,
saj nima kje tega prebrat, glede na to, da ze sam OS (Win) ne razlikuje
med velikimi/malimi znaki.

Druga varianta, zakaj doticne datoteke ne najde je pa ta, da si podal
napacno pot. Anonymous vs. user ftp... Naprimer ce anonymous dostopa do
/mnt/cdrom, je to v bistvu /root/od/anonymous/ftp/serverja/mnt/cdrom.
Kako je to ustimano na tvojem Win FTP serverju pa ne vem.
Poskusi s kaksnim ftp clientom kaj prebrat s tvojga serverja in predvsem
pot do serviranega CD-ja.

Ce uspes postaviti FTP server, ki bo pravilno serviral, recimo en linux
box, sem preprican, da ti bo uspelo. Samo pot do CD-ja in zNaKi morajo
biti pravi.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist