[ LUGOS ] ISDN adapter

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Jun 25 22:56:04 CEST 2000

	Hojla!

On Sun, 25 Jun 2000 sindar na themail.com wrote:
> Osebno preferiram AVM Fritz (katerakoli - PCI - izvedba),
> Telesova 16.3 pa tudi dela brez vecjih problemov

Kje se te zadeve dobijo v naših krajih? O katerem cenovnem razedu
govorimo?

> V cem je problem? Kot vidim je podprta preko HiSax driverja, kot drugi
> dve, ki sem jih omenil, tako da vecjih razlik ne bi smelo biti...

Enotni HiSax gonilnik je samo zgornji (srednji) sloj isdn4linux, spodaj je
vedno sloj, ki je odvisen od konkretnega hardvera. In potem je odvisno
kako dobro so ti spodnji deli napisani oz. kako dobro se sklapljajo z
višjimi sloji.

No, za Asuscomovo PCI kartico je bil gonilnik napisan v enem popoldnevu
potem pa še malo polepšan in popravljen in to je to. Zadeva kljub temu
deluje odlično, do neke mere. Gonilnik enostavno ne ve, kaj se dogaja na
S0 vodilu in potem vpada kartica v kanal B1, tudi kadar se tam že odvija
pogovor. In to je zelo moteče. Žal pa razvijalec nima več časa in išče
namestnika. Do takrat pa bo gonilnik v trenutnem stanju. Jaz sem se celo
sam poskušal lotiti hackanja pa enostavno nimam časa in znanja za kaj
takega.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist