[ LUGOS ] proces in stdout

jurij.rescic na fkem1.lu.se jurij.rescic na fkem1.lu.se
Ned Jun 25 14:26:32 CEST 2000

Primož Hrvatin wrote:

> Bolj sem imel v mislih situacijo, ko delam na remote masini, pozenem par
> procesov, potem pa se odlogiram in ko se spet logiram, bi rad sledil stdout
> dolocenega procesa. To pa je verjetno malo tezje izvedljivo, ce sploh...
>
> Primoz

To je cisto lepo izvedljivo! Procese se da preusmeriti iz 'backgrounda'
v 'foreground'
s komando 'bg' oziroma 'fg'.  Poglej 'man bash'.  Kljub vsemu pa je tu
problem z outputom; stdout moras ob zagonu procesa preusmeriti v neko
datoteko, ki jo kasneje pogledas.  Ce slucajno pri tem uporabljas
'nohup', gre stdout v datoteko z imenom 'nohup.out'.
V datoteko se ti vsebina zapise lahko sele takrat, ko je buffer stdouta
poln, npr.
na vsakih 8192 bytov (najbrz se to da kje nastaviti, a nisem
raziskoval), tako da
ce ti program nekaj izpisuje na stdout, se to v datoteki, kamor si ga
preusmeril,
pojavi kasneje.

LP., Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist